Showroom
Schrijf en druk op "Enter" of "ESC" om te sluiten.

In ... Actualiteit

In ... Tips

In ... Video's

  • FR
  • Home
  • Modellen & Voorwaarden
  • Nieuws en tips
    • Actualiteit
    • Tips
    • Video's
  • Merken

Ford Puma

  1. Home
  2. Modellen & Voorwaarden
  3. Ford Puma
Ford Puma

Ford Puma

Geschatte korting: 19%

Een offerte aanvragen
Foto's
Pro's & Contra's
Motoren
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma
Ford Puma

  • Verhouding prijs-prestaties
  • Dynamisch onderstel
  • Handige koffer (Megabox

  • Stug veercomfort
  • Somber interieur, materiaalkeuze
  • mHEV enkel manueel
  • Benzine
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Titanium X 999 (29550 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. Titanium X 999 (30150 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW Titanium X 999 (28350 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Titanium 999 (27300 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW Titanium 999 (26100 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. Titanium 999 (27900 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW ST-Line X 999 (31050 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW ST-Line X 999 (29850 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. ST-Line X 999 (31650 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. ST-Line V 999 (34100 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW ST-Line V 999 (32300 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW ST-Line V 999 (33500 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. ST-Line 999 (29400 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW ST-Line 999 (27600 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW ST-Line 999 (28800 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Aut. ST-Line 999 (30600 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Aut. ST-Line X 999 (32850 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Aut. ST-Line V 999 (35300 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW Titanium Design 999 (23350 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW ST-Line Gold Ed. 999 (32850 €)
  • Puma 1.0i MHEV 92kW Aut. ST-Line Gold Ed. 999 (34650 €)
  • Puma 1.0i Ecob. mHEV 114kW ST-Line Gold Ed. 999 (34050 €)
  • Puma 1.0i mHEV 114kW Aut. ST-Line Gold Ed. 999 (35850 €)
  • Puma 1.5i Ecoboost 147kW ST Ultimate 1497 (36300 €)
  • Puma 1.5i Ecoboost 147kW ST 1497 (33300 €)
  • Puma 1.5i Ecoboost 147kW ST Gold 1497 (36950 €)
Benzine
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Titanium X 999 (29550 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. Titanium X 999 (30150 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW Titanium X 999 (28350 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Titanium 999 (27300 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW Titanium 999 (26100 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. Titanium 999 (27900 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW ST-Line X 999 (31050 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW ST-Line X 999 (29850 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. ST-Line X 999 (31650 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. ST-Line V 999 (34100 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW ST-Line V 999 (32300 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW ST-Line V 999 (33500 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost MHEV 92kW Aut. ST-Line 999 (29400 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW ST-Line 999 (27600 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW ST-Line 999 (28800 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Aut. ST-Line 999 (30600 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Aut. ST-Line X 999 (32850 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 114kW Aut. ST-Line V 999 (35300 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW Titanium Design 999 (23350 €)
  • Puma 1.0i Ecoboost mHEV 92kW ST-Line Gold Ed. 999 (32850 €)
  • Puma 1.0i MHEV 92kW Aut. ST-Line Gold Ed. 999 (34650 €)
  • Puma 1.0i Ecob. mHEV 114kW ST-Line Gold Ed. 999 (34050 €)
  • Puma 1.0i mHEV 114kW Aut. ST-Line Gold Ed. 999 (35850 €)
  • Puma 1.5i Ecoboost 147kW ST Ultimate 1497 (36300 €)
  • Puma 1.5i Ecoboost 147kW ST 1497 (33300 €)
  • Puma 1.5i Ecoboost 147kW ST Gold 1497 (36950 €)
  • Vanaf
    20900 €
    Geschatte korting
    19%
    Score van de redactie: 15.54 /20
    Een offerte aanvragen
    Configureer
    Nieuws rond het merk

    Sinds begin 2020 is de Ford Puma terug van weg geweest, ditmaal als kleine SUV. Het plaatsaanbod is behoorlijk, zonder meer, maar de koffer is best ruim: 456 liter (of een dikke 50 liter minder in de mildhybride versies). De Ford heeft ook nog een joker achter de hand, in de vorm van de Megabox: een kunststof bergvak onder de laadvloer waarin je voorwerpen tot 1,15 meter hoog rechtop kunt zetten (een kamerplant of een golftas bijvoorbeeld). Dankzij de afvoerplug kun je de bak na gebruik makkelijk uitwassen. In het interieur laat de kwaliteitsindruk van de gebruikte kunststoffen wat te wensen over, maar de standaarduitrusting is vanaf het basisniveau verzorgd.

    Technisch is deze Puma gebaseerd op de Fiesta, en dat voel je aan zijn weggedrag: de Puma is de meest dynamische kleine SUV op de markt, dankzij een snedige voortrein en een speels evenwicht. Helaas gaat dat een beetje ten koste van het ophangingscomfort, dat aan de stugge kant is. Het motorpalet bestaat uit een 1.5-diesel van 120 pk en uit drie varianten van de kleine 1.0 EcoBoost op benzine: met 95, 125 en 155 pk. De krachtigste twee zijn in combinatie met de manuele zesbak voorzien van microhybridetechnologie (mHEV). Een unicum in dit segment is de sportieve ST-versie, met een 1.5-turbo van 200 pk.

    De Puma is niet zozeer groter of ruimer dan een EcoSport, maar vooral veel moderner. Perfect is hij niet, maar dit is wel een van de sterkere leerlingen in de klas, dankzij een interessante verhouding prijs-prestaties en een rijplezier dat zijns gelijke niet vindt in dit segment. In ruil moet je wel een ietwat stug wegcontact voor lief nemen.

    Interview

    Image Lightbox

    Andere modellen

    Honda HR-V

    Honda HR-V

    MG ZS EV

    MG ZS EV

    Mitsubishi ASX

    Mitsubishi ASX

    Nissan Juke

    Nissan Juke

    Suzuki SX4 S-Cross

    Suzuki SX4 S-Cross

    Mazda CX-3

    Mazda CX-3

    © Produpress nv | Over ProduPress | Contact | Privacybeleid | Algemene voorwaarden | Cookies | Intellectuele eigendomsrechten

    Een offerte aanvragen

    Wettelijke bepalingen

    1 De autofabrikant behoudt zich het recht voor om de specificaties, voorwaarden, voordelen en catalogusprijzen van de geïllustreerde modellen en artikelen te allen tijde te wijzigen. De catalogusprijs is de prijs inclusief 21% BTW (tenzij anders vermeld). De inhoud van deze website is bestemd voor de Belgische markt. De afgebeelde voertuigen, prijzen, kortingen, premies en andere voordelen per model moeten als indicatief worden beschouwd en kunnen verschillen afhankelijk van de door de fabrikant opgelegde voorwaarden. Wij nodigen u uit om deze informatie na te gaan met de fabrikant en zijn geautoriseerde distributeurs om verwarring te voorkomen. AutoGids (hierna "wij" of "ons") neemt echter de nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat de afgebeelde informatie, gegevens en beschrijvingen correct zijn op het moment van publicatie. Wanneer nieuwe informatie bekend wordt, zullen we deze ten gepaste tijde implementeren. Wij ontkennen enige verantwoordelijkheid voor de geldigheid, juistheid en beschikbaarheid van de op onze website afgebeelde promotionele aanbiedingen. Wij verwijzen u naar de website van de fabrikant voor meer informatie over de desbetreffende aanbiedingen.

    2 De prijzen zijn uitgedrukt in Euro, inclusief alle taksen.

    • Motorversie kiezen
    • Inzicht in de fiscaliteit
    • Uw auto financieren
    • Uw auto verkopen