Showroom
Schrijf en druk op "Enter" of "ESC" om te sluiten.

In ... Actualiteit

In ... Tips

In ... Video's

  • FR
  • Home
  • Modellen & Voorwaarden
  • Nieuws en tips
    • Actualiteit
    • Tips
    • Video's
  • Merken

Nieuw

Meer criteria Minder criteria

De Highlights

Actualiteit

Tesla roept bijna half miljoen auto's terug in de VS

Tesla roept bijna half miljoen auto's terug in de VS

Tesla moet bijna de helft van alle wagens dat het ooit heeft verkocht in de VS terugroepen vanwege een probleem met de achteruitkijkcamera van de Model 3 en de frunk van de Model S. Over Europa is er nog geen sprake.

Honda HRV e:HEV: alle details

Honda HRV e:HEV: alle details

De Honda HR-V 2021 is de derde generatie van de kleine Japanse SUV. Na de eerste presentatie, lost Honda nu alle details over zijn hybride e:HEV-aandrijflijn en zijn meer sobere design om een breder publiek aan te spreken.

Volkswagen ID.4 GTX: elektrische én sportieve SUV?

Volkswagen ID.4 GTX: elektrische én sportieve SUV?

De Volkswagen ID.4 GTX luidt het nieuwe sportieve submerk in voor het Volkswagen ID-gamma. Maar kan een elektrische gezins-SUV zoals deze ook echt sportief zijn?

Hyundai Kona N: hot-SUV met 280 pk!

Hyundai Kona N: hot-SUV met 280 pk!

De doeken zijn van de Hyundai Kona N, het nieuwste sportmodel van het Koreaanse merk. De techniek wordt grotendeels overgenomen van de Hyundai i30 N, waardoor deze compacte SUV met liefst 280 pk kan stoeien.

Facelift Volkswagen Polo: meer technologische slagkracht

Facelift Volkswagen Polo: meer technologische slagkracht

Voor 2021 krijgt de Volkswagen Polo een stevige facelift, die naast extra stijl vooral meer technologie toevoegt.

Alle info!

We hebben alle actualiteit, tips en video’s voor u verzameld.

Nieuws en tips

Categorieën

Er bestaan meerdere grote koetswerkfamilies, met afgeleiden in functie van het formaat van de auto.

Meer lezen

Motorversie

De geschikte motorversie kiezen is van primordiaal belang om op lange termijn te kunnen besparen. Je moet je noden en je automobiele gebruikspatroon weten te herkennen. Van het vermogen, de cilinderinhoud, de CO2-uitstoot en het type brandstof hangen in de eerste plaats namelijk de verkeersbelastingen af. Die zaken hebben ook een impact op het brandstof- of stroombudget. De motorversie kan tegen 2030 ook een impact hebben op de toegang tot lage-emissiezones (LEZ) en tot bepaalde gewesten afhankelijk van de wetgeving rond CO2 en NOx. Tot slot kan het motortype ook de levensduur van de wagen en zijn herverkoopwaarde na 2025 beïnvloeden, vooral omdat bedrijfswagens in België vanaf 2026 verplicht ‘geëlektrificeerd’ moeten zijn.

Meer lezen

© Produpress nv | Over ProduPress | Contact | Privacybeleid | Algemene voorwaarden | Cookies | Intellectuele eigendomsrechten