MG stelt in zijn communicatie duidelijk dat de ZS met benzinemotor gericht is op "particulieren die nog niet klaar zijn voor een elektrisch voertuig" en "voor wie een plug-in hybride te duur is". De SUV, die tot nu toe alleen in elektrische vorm verkrijgbaar was, zal vanaf oktober 2022 met twee benzinemotoren worden uitgerust: een atmosferische 1.5 met 106 pk en een 1.0 T GDi-turbomotor met 111 pk. Vóór België werden deze varianten reeds op andere Europese markten aangeboden.

20.000 euro

De SUV van 4,32 m accelereert van 0 naar 100 km/u in 10,9 s met de atmosferische vijftienhonderd en in 11,2 s met de 1-liter turbo. De laatste is de enige die beschikbaar is met een optionele automatische transmissie en alleen met de Luxury-trim. Dit is de duurste combinatie van €23.485. De basis 1,5 liter (Comfort) wordt aangeboden voor €18.485. De Luxe-uitvoering kost €20.485. Dit uitrustingsniveau is ook (als enige) leverbaar met de 1.0 T-GDi met een handgeschakelde zesversnellingsbak, die voor €21.985 wordt aangeboden. MG claimt een gemiddeld brandstofverbruik van 6,6 l/100 km voor de 1.5 l en 1.0 l met handgeschakelde transmissie en 7,2 l/100 km met de automatische transmissie.